Czy w O1 jest 12V które pojawia się po włączeniu silnika ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jan_wilc
    Classic
    • 2008
    • 39

    Czy w O1 jest 12V które pojawia się po włączeniu silnika ?

    Przed chwilą miałem ostre stracie z Land Roverem Defenderem (td5 112KM) straży granicznej (czterech na pokładzie było). Stoje sobie spokojnie na światłach na Poleczki i podjeżdża do mnie i gazuje i Panowie mają beke :P No to sobie myślę czemu nie. Żółte, zielone i poszli. Tamci ogniem, a ja spokojnie do 3k rmp ale i tak na następnych światłach byłem pierwszy :yay: Następne światła znowu mamy pole position i oni znowu gazują no to tym razem poszedłem pełnym ogniem
    Spotkaliśmy się na Żwirkach przed 17 stycznia, podziękowaliśmy sobie za "wyścig", pośmialiśmy troszkę i pojechaliśmy w swoją stronę
  • phrix
    L&K
    • 2007
    • 1000
    • Audi
    • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    #2
    Czy w O1 jest 12V które pojawia się po włączeniu silnika ?

    Koledzy mam pytanie czy jest w kabinie/skrzynce bezpieczników O1 jakis odbiornik/bezpiecznik na którym pojawia się prąd 12 V po zapaleniu silnika a znika po zgaszeniu. Chcę podłączyć przypominacz załączenia świateł, ale chciałbym aby buzzer dawał dzwięk dopiero po odpaleniu samochodu. BTW. czytałem temat Kowala o podpinaniu przypominacza ale tam wpinane było do 12V z radia.
    Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

    _

    Komentarz

    • tom2212
      RS
      • 2008
      • 3892

      #3
      phrix, jest takie coś przykład to przewód do radia

      Komentarz

      • phrix
        L&K
        • 2007
        • 1000
        • Audi
        • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        Tylko 12 + zmienne pojawia się na radiu jeszcze przed odpaleniem samochodu a po przekreceniu stacyjki. Czyli jak stoimy np. na parkingu to albo na pozycyjnych albo bez mozliwosci sluchania radia. Fajnie by było gdyby to 12+ pojawiało sie już po odpaleniu, wiem ze w innych samochodach podpinali się pod czujniki. Tak kombinuje i nie wiem co się uruchamia dopiero po włączeniu silnika ops:
        Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

        _

        Komentarz

        • Krzycho-63
          Rider
          • 2007
          • 628
          • Superb II (3T4)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          Zamieszczone przez phrix
          Koledzy mam pytanie czy jest w kabinie/skrzynce bezpieczników O1 jakis odbiornik/bezpiecznik na którym pojawia się prąd 12 V po zapaleniu silnika a znika po zgaszeniu.
          Sygnał z alternatora-pojawia się + po rozpoczęciu ładowania.Dostępny w złączu przy zegarach.Lewe złącze,pin12,niebieski przewód.
          Skoda Superb II Ambition
          2.0 TDI CR 170 KM

          https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

          Komentarz

          • Marian 2
            L&K
            • 2007
            • 1085
            • Octavia I combi (1U5)
            • AQY 2.0 MPI 115 KM

            #6
            Takie napięcie, ściśle związane z pracą silnika, można też pobrać z bezpiecznika pompy paliwa. Po zatrzymaniu sie silnika z dowolnego powodu, sterownik silnika odłącza zasilanie pompy paliwa.

            Komentarz

            • phrix
              L&K
              • 2007
              • 1000
              • Audi
              • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              Dzięki za szybka odpowiedź, pomógł poleciało :lol:
              Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

              _

              Komentarz

              Pracuję...